TETAMU WAFIHOUSE'S

Wednesday, May 21, 2014

Alhamdulillah..rezeki ke-4



Apa khabar kawan2 bloger.. Lama menyepi bukan merajuk dgn dunia PML.. tp sejak akhir2 nie mmg x sukakan smua gajet. x suka laptop n tpn jg.. yg paling x suka tgk PESBUK errr.. smua mak nenek whatsup, wechat n smua lah x suka sgt..tgk jer naik mual muntah.. kuar dr smua group whatsup..buang wechat..

Alhamdulillah..disahkan positif mengandung..terkanjat jg sbb rs mcm xde yg terlepas hihi..tp kalu da rezki trima dgn gembira. o hoii bderet2 anak..kakak iffah br 6thn, abg thaqif 4thn n adk alya br 2thn..
Skrg baby da 14mggu.. due ikut scannya 16 Nov..tarikh period x ingat sbb rancgnya thn depan x sangka nak jg thn nie. Nampaknya da rezeki jarak antara mereka smua 2thn ;)

Byk yg nak d kongsi.. tp da x larat da n da rs mual dgn laptop..insyallah jumpa lg..

Salam.

3 comments:

  1. Salam tie....tahniah tie...memang tengok lama tie tak bersiaran...ingatkan kenaper...tak per...rezeki tu...adik iffah nak jadi kakak doh la lepas ni...:) take care yer tie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Alhamdulillah. Tahniah Tie! Memang perasan lama dh Tie menyepi. Moga semuanya selamat dan dipermudahkan. Lepas ni blh kembali mewarnai dunia maya..

    ReplyDelete