TETAMU WAFIHOUSE'S

Wednesday, December 19, 2012

FOR SALE

SET WILD ROSES

Set WR koleksi peribadi..saya nak letgo.. kondisi cantik spt dilihat...set terdiri daripada;
  • 1 unit teko kotak
Set dijual dgn harga RM230.. AVAILABLE.. 019-2189282 CT.

FOR SALE

SET WILD ROSES

Set WR koleksi peribadi..saya nak letgo.. kondisi cantik spt dilihat...set terdiri daripada;
  • 1 unit teko
Set dijual dgn harga RM SOLD.. 019-2189282 CT.

FOR SALE

SET WILD ROSES

Set WR koleksi peribadi..saya nak letgo.. kondisi cantik spt dilihat...set terdiri daripada;
  • 2 unit teko comel
Set dijual dgn harga RM SOLD.. 019-2189282 CT.

FOR SALE

SET WILD ROSES

Set WR koleksi peribadi..saya nak letgo.. kondisi cantik spt dilihat...set terdiri daripada;
  • 6 unit piring leper 9"
  • 2 unit piring leper 8"


Set dijual dgn harga RM SOLD.. 019-2189282 CT.

FOR SALE

SET WILD ROSES JAPAN


Set WR japan koleksi peribadi..saya nak letgo.. kondisi cantik NOS spt dilihat...set terdiri daripada;
  • 6 unit piring leper 8"
Set dijual dgn harga RM120.. AVAILABLE.. 019-2189282 CT.

FOR SALE

SET WILD ROSES

Set WR koleksi peribadi..saya nak letgo.. kondisi cantik spt dilihat...set terdiri daripada;
  • 1 unit mangkuk bunga di dalam 6"
  • 8 unit mangkuk 5" 
Set dijual dgn harga RM95.. AVAILABLE.. 019-2189282 CT.

Thursday, December 13, 2012

PAMERAN SEMPENA HARI KEMERDEKAAN

Slm.. crita lama tp br nak berkongsi..naik sek kerja menimbun.. tang tu jg la kena anjur program.. pikir punya pikir dlm ms singkat terdetik nak wat pameran PML lak tu kikiki sbb itu jer yg ada kat umah skrg..jd angkut lah dr umah ke sek..
Ini dia..

Reaksi n maklumbalas kalu dr pelajar mrk x tau ape2.. belek2 letak, x tau mnilai.. tp kalu dr guru2 rupanya ada jg yg bminat n teringatkan zaman kanak2 n org tua mrk.. masing2 nak blk cr umah atok nenek, saudara n mcm2 hi..
Dan dlm satu sek rupanya ada jg yg satu kaki cuma lain bidang..t minat PML n barangan perabot antik, dia nie pula rupanya minat kumpul basikal lama.. hai cikgu, ingat cikgu CT jer mabuk angau x btul rupanya ada jg teman yg boleh bercakap n yg memahami hihi.. duk menyembang2 rupanya kwn2 dia kwn2 kita jg, ada dr loken n sebagainya..

Ok ms shoting n posing lg ;)
Akhir kalam.. cikgu CT dgn PML mmg sukar dipisahkan ;)

Wednesday, December 12, 2012

KURSUS PENATARAN PBS - PEND SIVIK DAN KEWARGANEGARAAN TING2

Tahun depan tahun kedua kita dgn Pentaksiran Berasaskan Sekolah (PBS)
Jadi tahun depan pelajar sesi ptg smuanya terlibat dgn PBS. Nampak kelam kabut sikit tahun nie maklumlah tahun petama dgn PBS.. tp alhamdulillah sekolah kami setle dgn jayanya. Kami berhempas pulas dr awal jd xdelah akhir tahun aritu masih lg kelam kabut dgn PBS.

Mmg sgt terkejut jg bg Cikgu CT ape x nya cuti bersalin 3bln, naik jer sek awal bulan 7 trus kerjakan PBS yg tertunggak dr awal tahun. Ari petama sek blur jap x tau nak sentuh yg mana. mana nak sentuh kertasnya, baby, kakak, abang n cik hubby pun sesekali merajuk sbb kite duk pulun PBS stiap masa hu.. 
Posing jap..;)

 bilik PBS sekolah kami

APA DIA PBS????
Msti ramai jg yg tertanya2 ape ke benda lah PBS nie.. hihi.. PBS nie cikgu mengajar topik n cara yg sama mengikut sukatan pelajaran. Pelajar pun belajar spt biasa.. cuma skrg nie cara PENILAIAN SJ YG BERBEZA. dulu kita penilaian berasaskan peperiksaan tp sekarang berasaskan sekolah, guru..penilaian sepanjang masa.. x perlu tggu ujian bulanan atau peperiksaan..slp hbs subtajuk ke tajuk ke boleh trus buat penilain dlm kelas n boleh buat ulangan jika kita x puas hati pelajar x mcapai target band yg kita rs dia boleh capai... 
Jadi skrg xdop lg peperiksaan. Pelajar akan d beri band 1 paling lemah hingga band 6 yg sgt cemerlang.. band ini akan dikumpul dari tingkatan 1 hingga ke tingkatan 3. tu sbb PMR dah xdop. Pelajar perlu sentiasa bersedia. Dulu boleh la kata tingkatan 2 main2 dulu tingkatan 3 br pulun sbb nak PMR. skrg x boleh lg sebabnya penilaian setiap ms n stiap tahun. band dr tingkatan 1,2,3 dikumpulkan n akan d kira puratanya. Tingakatan 3 br kuar risult sbenar pelajar d band mana..
Akhir kata.. PBS nie hanya sehingga tingkatan 3. Tingkatan 4 n 5 penilaian berasasakan peperiksaan smula. Tingkatan 6  mengunakan sistem PBS jg d sek rendah.

hihi.. dah arif sikit sbb t mghadiri kursus Penataran PBS bulan 11 lepas 3 ari bturut2 tuk PSK tingkatan 2 tahun depan..Jadi tahun depan sesi ptg kita ber PBS yer ;) ;)

 Kawan satu group n kwn2 satu kursus ;)


BOWLING AT SETIA CITY MALL

Salam..penyakit xleh tdo dtg lg.. emm x tau nak wat ape.. nak jual PML nak tayang PML smuanya xde mood. Sj lah nak kongsi picture kenangan akhir tahun persekolahan 2012.

Ini acara tahunan..x sah kalu x main boling. nie kali ptama join sbb yg lepas2 slalu x join..knp?? emm tgh mabuk la.. thn strusnya tgh pantang tgh anak kecik.. tahun nie anak kecik jg tp sj nak lepaskan pnat n santai dgn kwn2.

 kami satu sekolah yg sporting habis.. 
group kiter mak budak dgn anak2 dara hi..
 wajah ceria kami cikgu cikgi
 tgk semngat waja nya cikgu sorong baby main bowling hi cayalah
 Last skali dpt la hadiah suka suki..
Kekalkan ikatan silaturrahim antara kita n semngat kerja berpasukan dlm satu organisasi.. syg kamu smua guys ;)