TETAMU WAFIHOUSE'S

Thursday, July 12, 2012

My Loved

Assalamualaikum..
Aduhai rindunya pada umah kita..
daa bersarang, berhabuk.. maklum laa d tinggal lama hi..

Nak sharing PML..x dop gmbar baru nak share..
uuwwaaa byk da ketingalan sejak duk dlm pantang..

Dgn riang ati nak letak gmbar kanak2 ribena kita yg comel2..
da msk 3org d umur 30..emm tua da rasa..
syukur pada mu YA ALLAH ke atas nikmat yg engkau berikan..

 Keluarga baru WAFIYA....Baby NUR ALYA WAFIYAH

Abang MUHAMMAD THAQIF WAFIUDDIN

Kakak NUR IFFAH WAFIYAH

 p/s PML; jualan pml akan menyusul x lama lg heh heh.....

6 comments:

  1. haisshhh mmg dah berhabuk pun blog ko ni ct...smpi bb dah besar.. Alhamdulillah rezeki Allah beri pada ko dah 3 org anak...sekejp je masa.. rasanya br sibuk kita terkejar2 ke DKG masuk kuliah..

    ReplyDelete
  2. weh sal.. rindunya aku kat ko weh...alhamdulillah..he dlm geng kita aku yg duk gatai nak kawin dulu deh kikiki..kenangan d uum 2 sentiasa segar. aku pun rs mcm 20an lg nih biar anak bderet pung hi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blom berderet lg tu...sila tambah lg...hehe

      Delete
    2. ewah kilang stop beroperasi jap hi..kita enjoy dulu..tggu ko pulak br kita saing blk ;)

      Delete
  3. welcome mek t....apa yg nak di jual tu...adakah twin wet rose???? kalo twin wet rose ambo cop dulu deh..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. heh heh tggu nak wat jnji temu dgn k.nyna dulu yuk

      Delete